måndag 29 juni 2009

Solberga ...


Jag har tillbringat min första semesterdag vid Solbergabadet mellan Kilsmo och Brevens Bruk och badat i sjön Sottern ... Det är sommar det ... där träffar jag gamla klasskompisar, släktingar och vänner... och jag har med mina bästa små vänner ... brorsbarnen ... Amelia var först i, Amanda var i längst och Maya var den som doppade sig flest gånger ... förutom bad så har några av oss gått i kyrkan och några andra hämtat Annalina och Oscar vid tåget i Örebro ... dagen avslutades med annorlunda tipspromenad då var alla med ... mitt i natten gick vi runt på gården och besvarade olika frågor ... men inför varje fråga var man tvugnen att klara en aktivitet för att få läsa frågan annars fick man chansa ...Min mor vann vuxenklassen och Maya barnklassen ... Amanda var tävlingsledare och det kommer tävlas och badas mer när vi är här i Höre och det ...det är sommar det ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att du lyckades pricka in en vädermässigt så perfekt vecka! Du är väl värd avkoppling, sol och bad.

Kram