tisdag 2 juni 2009

Mer än fullt upp ...



... på både gott och ont ... om en dryg vecka slutar mina barn skolan... och skall ut på nya äventyr ... Annalina tar studenten i Falun och Oscar går ut 9:an i Idre ... samma dag ... det är verkligen en utmaning att få ihop allt för jag vill att båda mina barn skall få en så bra avslutning som möjligt och jag kan inte vara på två ställen vilket ställer till det eftersom jag har någon form av kontrollbehov och vill vara med och styra ... curling- och hönsmamma på samma gång ... och nu har jag blivit förkyld och har ingen ork ... men allt ordnar sig säkert ... det är tre år sedan bilden togs och jag tyckte då att det var mycket att stå i ... tänk vad man omvärderar saker ju äldre man blir eller jag menar ju äldre barnen blir ... jag går en spännande tid till mötes med mycket tårar men förhoppningsvis också med mycket glädje ... så har jag varit dålig på att blogga i maj när jag bara har haft arbete, fotboll och att vara klassmamma, så blir det nog inte bättre nu ...

2 kommentarer:

FarsanSeger sa...

Passa dig för curling bara... ser just nu resultatet av detta mammornas favoritspel. Så fort det tar emot så dyker "jag pallar inte syndromet" upp...

Milla The One And Only sa...

Bara du skriver lite så är jag nöjd kul att följa dig ;-)
Saknar ju dig.
Kram Kamilla