fredag 12 juni 2009

Examensångest


Idag ska det hända ... Alla dessa fem ska avsluta något och börja på något nytt ... Det är spännande att få vara med och ta del av deras liv men det skrämmer mig är att tiden går så fort ...Brorsans Liten ska börja förskolan till hösten, Mellan mellanstadiet och Stor högstadiet ... Min Lillkille ska börja gymnasiet och min Lilla Stora tjej ska ge sig ut i vuxenlivet bland högskolor, jobb eller lejon ... jag ska försöka vara med och stötta, vara bollplank och finnas till hands om de behöver mig eller min hjälp ... Men just nu skulle jag vilja vrida tiden tillbaka 5 år eller ha stannat tiden för tre är sedan ... Rent egoistiskt tänk ... Små barn små bekymmer ... Stora barn större bekymmer ... Förresten ska jag också göra ett avslut ... som klassmamma ...

1 kommentar:

Milla The One And Only sa...

Du kommer att vara det bästa bollplanket som annalina kan tänkas ha!!