torsdag 14 augusti 2008

Teknikens under ...


Jag har ju bloggat lite blygsamt på sista tiden och det beror inte på att jag inte har något att blogga om utan att jag bytt telefon ... det passade mig att kunna ta bilder med telefonen och blogga direkt när andan faller på ... just nu måste jag blogga från min hemdator om jag skall lägga till en bild (som jag "lånar" av Livskamraten) eller så måste jag blogga vid en dator där jag kommer ut på internet .... den sista tiden har jag varken varit hemma eller vid en fungerande dator .... men jag har haft massor att blogga om...och en massa nytagna kort i min nya mobil som jag vill visa hela världen ...nu hoppas jag att Livskamraten kan hjälpa till så att jag kan fortsätta min blogg på min nya telefon ... det gäller bara att hitta tid ... förresten måste jag tacka Lars för hjälpen med överföring av alla bilder och telefonnummer från gamla till nya mobilen ... jag trodde all information gått förlorad men nu finns den på plats eller jag vet i alla fall hur jag skall göra ... som ni förstår är jag inte kung på detta område ... en anledning är säkert att jag oftast inte läser instruktionsböcker utan jag försöker få igång prylarna ändå ... och blir förbannad när det inte fungerar som jag tänkt ...jag är kung på annat!
Idag tackar jag särskilt Maria & mamma för middagen jag fick efter jobb och fotbollsträning... det var gott och guld värt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är kung på det mesta! Packa flyttbil och packa ur flyttbil bland annat...Älskar dig! :-)