söndag 31 augusti 2008

Ostfest!


Maya och jag har ostfest denna söndagkväll ...ja, det var något vi kom på för en tid sen för att vi gillar ost och för att jag har så roliga 'möss-som-äter-ost-bestick'...Jonas bjöd in sig - för han var nog vinsugen - och Maya sa det var helt okej om han var snäll ...och så ville Annalina & Oscar också vara med...men eftersom dom inte gillar ost så fick dom glass och frukt... Nu halvligger vi i soffan och är fullproppade med ost och glass ...och vi har det mysigt och trevligt ...
Förresten ... F12 leder serien och jag känner mig så stolt både över tjejernas kämparinsats och över Micke och mitt coachande idag ... Så visst har jag något att fira så här på söndagkvällen ...
Vin och ost är gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glass och frukt är också gott!
Älskar dig! Kram

Anonym sa...

Nu åker jag till Afrika mamma, vi ses när jag kommer hem! :-)