lördag 22 december 2007

Julefrid

Sitter här och är nöjd ....allt är under kontroll, för jag har nästan slagit in alla paket, all julmat är inhandlad och jag har det hyfsat städat och pyntat ... så imorgon kan jag bara ägna mig åt "finliret" !

Grattis miss K som blir 10 år och Mr. K som Blir 31 ... det är speciellt med decemberbarn ...

Här hemma sover alla utom jag och det är tyst och stilla - julefrid - det finns tid för eftertanke ...
Det är egentligen inte min grej, jag vill hellre ha fart&fläkt, stoj&skoj och att det är lite hipp som happ ... men just nu kändes det skönt att bara sitta här och filosofera ...

Jag önskar alla som är inne på min blogg tid till en stunds eftertanke, julefrid och en riktigt god jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Från Jogarsrud kommer en julhälsning. Här har också julfriden sänkt sig. Det sista inköpen inför julfirandet gjorde jag i morse när alla andra i storfamiljen låg och sov.