måndag 31 december 2007

Gott slut ...

önskar jag Er alla som är inne och läser min blogg och tackar Dig för att Du tittar in ibland ...

Skrivandet har legat nere sen julhelgen började ... det betyder egentligen inte att jag "softat", tagit det lugnt och gjort allt det där "mysiga" jag skulle gjort, utan det har varit full fart ...som vanligt ... jag trivs väldigt bra när det är många människor runt mig och det händer saker ...så året slutar precis som jag vill ha det ... FULL FART FRAMÅT!

Nu går vi mot nytt år, ljusare tider och nya löften ... (mina nyårslöften brukar alltid brytas, så nu när det blir 2008 skall jag nog inte lova något ... tror jag ...)

I natt skall jag gör bokslut och fundera på vad jag förväntar mig av ett nytt spännande år ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev iallafall glad för ditt SMS-löfte" idag! Jäd