söndag 25 juli 2010

Boda Borg ...

På mindre än fyra dagar har jag varit på två stycken Boda Borg ... först i Karlskoga och sedan i Karlskrona ... i Karlskoga kom mitt lag sist och idag vann vi och det var lika roligt båda gångerna ... om Du inte varit på ett Boda Borg någonstans i Sverige så kan jag rekommendera det ... det är något som de flesta kan klara av och man har nytta av att vara olika ... det är träning för både knoppen och kroppen ... och framför allt man måste samarbeta ...

Tack Torsten & Ingela för att vi fick följa med :)

Bilden ovan är något år gammal då var det sol och varmt här i Blekinge - vi har inte sett solen än ... och det är ganska kallt också ... igår togs den nedre bilden av Livskamraten då vi var och såg Zpanska Flugan på Utomhusteater i Kalmar det regnade och blåste ganska kraftigt och var 13 grader varmt ... det var en bra föreställning med duktiga skådespelare ... Peter Dalle överraskade verkligen ...jag blev varm i hjärtat av den föreställningen trots att jag var blöt in på bara kroppen, kall och frusen...
Imorgon väntas sol och varmt och för dig som undrar så blev det aldrig några pizzabullar ....

Inga kommentarer: