onsdag 18 november 2009

Farmor ...


Idag är det ett år sedan min farmor dog ...bilden visar en roligare tillställning .. det är farmors 80-års kalas i Höre 2005 .. det är hennes barn som står bakom och skrattar hjärligt... jag tycker det är en helskön bild på min pappa och mina fastrar - taget i rätt ögonblick ... farmor gillade verkligen att ha sina barn nära och samlade ... när hon somnade in förra året så var de där alla fem och när hon kände det släppte hon taget ... sörjd och saknad ... jag saknar stunderna hemma hos henne där jag kunde uppdatera mig .. det har bara gått ett år och redan har jag dålig koll på mina kusiner - det var farmor som berättade vad de gjorde livet, om det var fler kusinbarn på gång eller annat som var kul att höra ... ja, jag saknar de pratstunderna!

2 kommentarer:

muZen sa...

Den 11/11 var det 7 år sen mamma gick bort & den 20/11 blir det 6 år sen pappa gick bort & vad jag saknar dom!! Har sååå många frågor som aldrig kommer att besvaras & som du skriver, man är dåligt uppdaterad av vad som händer i släkten... Jaja man kanske får ta tag i detta & börja bry sej lite mer själv, fast jag tycker inte det blir samma sak...

Milla sa...

Nu tycker jag att det är dags att uppdatera lite =) Nyfiken på vad som händer med dig juh =)

Hoppas allt är kanon med dig, här är det full rulle som vanligt.

Kramar Milla