tisdag 22 april 2008

Svart som natten ...


Det är mitt i natten och jag kan inte sova...det hör inte till vanligheterna ... sova är faktiskt något jag är ruskigt bra på... jag ligger och tänker på livet och varför det har blivit som det blivit ...jag är ledsen för en del saker som hänt nyligen och ligger och funderar på hur jag ska gå vidare, hur stor del har jag i det hela och vad har jag kunnat gjort för att förhindrat det på något sätt ... och så maler det på ...och inte blir jag klokare och inte finner jag någon annan lösning än att det är någon mening med allt som sker... någon gång kanske jag får svar ... hursomhelst blir jag en erfarenhet rikare ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att läsa att du inte mår bra. Hoppas att det ordnar upp sig. Av egen erfarenhet vet jag hur farligt det är att inte kunna sova. Det bästa är att prata med nån som kan det där med att lyssna. Har man pratat av sig när man går och lägger sig brukar det gå bättre. Promenader är inte heller så dumt.
Kram Eva

Anonym sa...

Kom i håg att jag älskar dig jättemycket! <3