lördag 7 januari 2012

Nytt År = Nya utmaningar

                 Decemberbild från Maya  (sista i almanackan)


Jag skulle behöva blogga mer för det är välgörande ... jag rensar ut lite saker från hjärnan som annars ligger och skvalpar eller tar plats ... sådant jag går och funderar på eller retar mig på ... eller sådant jag verkligen vill berätta för hela världen ... men jag måste tänka mig för så jag inte "trampar någon på tåna" och det jag kanske mest skulle vilja ventilera är kanske sådant som inte är för allas kännedom ... det är svårt ... det kanske är bättre att börja skriva dagbok ...

År 2012 ska eller bör jag:
1. Ha kul och kunna glädjas åt mitt liv (inte oroa mig så mycket)
2. Fortsätta vara en bra Livskamrat, Förälder, Faster, Chef etc. (kaxigt kanske men ibland är jag bara bäst)
3.Göra sådana saker jag mår bra av  - ta tag i mig själv! (skala bort lite åtagande som frestar på)

God fortsättning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver du snacka så kan du ju alltid ringa, du har mitt nr. Har nog tillräckligt med bakgrundsfakta och bor tillräckligt långt ifrån...
/LS

Dottern sa...

Du är bäst!