söndag 8 januari 2012

Jag kan inte prata ...

Jag har tappat rösten ... Om jag försöker prata så är det en hes, viskande och skrovlig röst som kommer fram...jag har aldrig haft så ont i halsen förut... Jag har stora blåsor på tungan och hela svalget ner, så långt jag kan se ... Jag gruvar mig varje gång jag behöver svälja och det gör ont när jag hostar eller harklar mig... Jag tror att Livskamraten njuter av att ha en tyst Mia i sin närhet men oroar sig nog lite för hur det ska låta när min röst kommer tillbaka och jag kommer vilja prata ikapp ...:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag njuter av lugnet så länge det varar:-)

Anonym sa...

Använd presenten, den försenade födelsedagspresenten från Värmland. Ta allt på en gång. Om det inte hjälper så blir det iallafall lite roligare.

Dottern sa...

Din stackare! Hoppas det känns bättre nu. Jag ringer i morgon, så får vi se om du kan prata :*