måndag 25 april 2011

Present som håller länge ...

Jag fick ett egenhändigt gjort påskägg av Amelia häromdagen ...och då kom på att jag gillar att få sådana presenter ...för det finns både hjärta, hjärna och glädje bakom och de håller oftast en längre tid ... och då kom jag också ihåg att jag tänkt blogga om en liknande sak så det kommer här:


Mayas kalender












Januari










Februari










Mars










April












Fick en årskalender av Maya i födelsedagspresent ... hon har gjort den själv i skolan ... jag hade tänkt att lägga in en månadensbild i början av varje månad för att visa er alla att den är jättebra och fin ... hon har använt olika tekniker ... så nu får ni se januari - april ... och så ska jag försöka lägga in månad för månad sen ... Januari är klipp och klistra .... Februari målat med vattenfärg...Mars en ritad teckning ...April där har hon använt alla tekniker som ovan + fingerfärg

Vänta bara till Ni får se maj och oktober som är mina favoriter ...

Inga kommentarer: