fredag 1 januari 2010

Nytt Årtionde ...


Förhoppningsvis kommer det innehålla både nya och gamla saker ... Grevinnan och betjänten får gärna vara med tio är till ... Just nu tänker jag tillbaka på de tio år som gått ... Vad minns jag ...vad kommer jag ihåg ... Inte mycket ...2000 började med att morfar dog, 2003 föddes en av mina bästa kompisar, 2005 var ett riktigt skitår, 2006 var ett riktigt festår ... det känns som hela årtiondet bara flugit iväg ... Vips, så har tio år gått och vad har jag gjort egentligen ... Ingenting viktigt, eller? ... Det har säkert hänt massor med saker som betytt en hel del för jag har varit på många dop, konfirmtioner, examen, bröllop och begravningar ... Fått hållit på med min fotboll som är så viktig ... ändå så känns det som jag stått och stampat på samma ställe ... Jag vill ha ut mer av de tio år som kommer, jag vill inte att det går så fort och jag vill känna att jag kommer någonvart med mina drömmar ... Och ändå är jag rätt nöjd med mig själv och med mitt liv ... Tacksam över de människor jag har runt mig - mitt skyddsnät - som står ut med mig och stöttar mig när jag behöver ... Jag är till naturen nyfiken så det blir intressant vad framtiden har att bjuda på ...

Inga kommentarer: