söndag 13 december 2009

Angående Pepparkakshusätande ...


och förra inlägget och kommentar ... Amelia och Maya behöver inte vänta till "TjugonaKnut" ... vi ska äta det idag när tjejernas storasyster fyller tonåring och så har vi sagt att vi ska göra ett nytt som för stå till efter jul ... men... jag tror inte det heller kommer stå till 13 januari om jag känner oss rätt ...


Grattis Amanda! (tänk vad tiden går, för 13 år sedan satt jag i Höre och väntade på att bli faster för första gången och ni ska tro att jag minns det som igår - det var stort och spännande - och vilken underbart härlig tjej jag blev faster till ... nu kommer tårarna igen ...glädjetårar denna gång och det känns fortfarande stort och spännande att vara faster ...)

1 kommentar:

Unknown sa...

Dom är så bedårande söta, ler alltid stort när jag möter trion med fina tjejer.
God fortsättning Mia och grattis i efterskott..