söndag 21 december 2008

Jag fyller år idag ...


Och jag har hunnit med så mycket ... Allt från städa till att fira ... Jag vill tacka alla som grattat mig ... Och det är många och jag är så glad att ni finns ... ni är så påhittiga ... Roliga telefonsamtal och sms, härlig sång, elefanter från Afrika, choklad och godis i massor, pepparkakshus ut över det vanliga, böcker med mening, blå glashjärtan till min gran, en hel del drickbart, tulpaner, trisslotter med många nollor, saffransskorpor, teckningar, hemsytt och en helt fantastisk middag med trevligt sällskap ... Jag är så lycklig att ha så många fina människor omkring mig ... tack! Man skulle tro att jag blir 50 eller 40 igen ... Men så är det inte det är en helt vanlig 42 års dag! eller var det 29 igen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just ja GRATTIS!!!
Å jag som pratade mej dej igår, fyy på mej att jag inte kom ihåg..

GOD JUL!! & ha det bäst
Kram
muZen