onsdag 17 december 2008

Förlåt ...

jag har sårat fel människor med mitt sista blogginlägg som jag nu tagit bort ... personer har blivit kränkta och det var inte min mening ... Jag har synpunkter på deras funktion inte på deras person och det är skillnad ... men det blir så personligt i en liten by ...så man håller inte isär begreppen roll och funktion ... det är skolsystemet jag är arg på... jag vet att det är bra lärare på Strandskolan, men jag tror inte de heller har fått rätt förutsättningar ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker ändå det var dumt av dig att ta bort det. Ditt inlägg var ju inte personligt mot någon på något sätt, utan uttryckte bara vad du tyckte och kände om det som hade hänt!
Jag älskar dig!

Anonym sa...

Det är inte alla som är bra & du sårade ingen. Behövs en väckar klocka ibland!!
Vissa saker måste sägas & den som tolkar det fel har väl gjort nåe galet då!!

Anonym sa...

Nä, tar du bort det så ber du ju om ursäkt för din åsikt, inte för ditt plumpa uttal.
Känner man dig vet man att du inte skulle såra nån medvetet, i synner het inte nån med ett funktionshiner. Skäms på er människor som fått Mie att be om förlåtelse för sin strävan att vilja förbättra.

Ted Kvernmo