tisdag 26 februari 2008

eller att inte hinna med ...

Jag bloggade förra gången om att jag när jag ger mig fan på att hinna med så gör jag ofta det ... men det får jag nog ta tillbaka ... för jag vill hinna med och skulle behöva blogga mer eftersom det är så bra för själen ... min själ ... jag mår bra av att skriva av mig ... riktigt bra faktiskt ... om du nu inte tror jag gjort något som det skulle behövts blogga om sen 11 februari så tror du fel ... det har hänt massor av saker som jag skulle vilja delge ... men jag har inte tagit mig tid ... det är som träningen ... jag vet att jag behöver det för att må bra men jag gör det inte i alla fall ... märkligt ... fan va trött jag blir på mig själv ... jag skall nu försöka lägga in lite bilder som jag tagit för att blogga om ... vi får se om det fungerar ...

Inga kommentarer: